Samsung ES15 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ES15 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ajbk 06-08-2010
Geschreven voor: Samsung ES15 roze

Op zich is dit een lekker goedkoop compact toestel dat ook nog aardige foto's maakt. Maar...foto's bekijken lukt bijna niet omdat de camera iedere 1 a 2 foto's uitvalt. Ook bij foto's maken regelmatig uitval en/of de melding dat het geheugen vol zit (en dat met een 4Gb geheugenkaart waar enkele foto's op staan).
(meerdere keren) Uitzetten en weer aanzetten helpt om de boel weer tijdelijk aan de praat te helpen. Toestel is terug naar Samsung en ik zal hier laten weten hoe het is opgelost.

jkas-sr 04-04-2010
Geschreven voor: Samsung ES15 zilver

Prima camera, zeker voor deze prijs. Het lukt zelfs mij mooie foto's te maken.
Via het menu, waar ik wel even aan moest wennen, voldoende mogelijkheden en met aut. instell. zeer acceptabele en mooie foto's. Wel raadzaam een bescherm-etui te gebruiken, de lens zat bij mij al vrij snel wat vast door een vuiltje o.i.d. was overigens snel opgelost door zachtjes het stof weg te blazen. Even snel een foto nemen lukte ook goed. Volgens mij een aanrader voor wie eenvoudig en goedkoop mooie foto's wil maken. De bijgeleverde software voldoet ook prima door genoeg megelijkheden.

mickey-mouse 26-01-2010
Geschreven voor: Samsung ES15 zilver

Fijne camera, makkelijk te bedienen. Zelfs zonder handleiding heb je in korte tijd door hoe de camera werkt.

markiemark123 10-11-2009
Geschreven voor: Samsung ES15 zilver

Ik heb dit toestel voor mijn moeder d'r verjaardag gekocht.
Belangerijk was dat het een toestel moest zijn met zo MIN mogelijk toeters en bellen.
Nou, dat is hij en dat terwijl hij toch nog erg veelzijdig is!

Lekker groot scherm om de foto's te nemen EN te bekijken.

Ik heb hem zelf eerst even goed onderhanden genomen en gekeken of hij "mama proof" is.

Hij heeft 10 MegaPixel, terugschroevend naar 1 MegaPixel, je kan er filmpjes mee schieten en wat ook wel handig is, dat je op het toestel zelf foto's kunt bewerken, o.a. een foto bijknippen, d.w.z. als je teveel ruimte om een object en/of persoon hebt gefotografeerd, kan je dat weg knippen en dat slaat hij vervolgens op (het origineel blijft behouden!).

Kortom, een leuk toestel voor een zeer scherpe prijs!!

EdKo66 02-07-2009
Geschreven voor: Samsung ES15 zilver

Toestel ligt lekker in de hand. Geen overbodige dingen, maar goede foto's.

Heb het toestel nog maar net, dus kan er niet al te veel over zeggen. Maar zeker gezien de prijs/kwaliteit een goede aanschaf voor vakantie-foto's of zo maar tussendoor foto's te nemen.

Lideke 28-06-2009
Geschreven voor: Samsung ES15 zilver

Ik heb deze camera gister gekocht. Het beeldscherm is inderdaat wat jammer, maar de foto's zijn prima. Helaas wat weinig functies, maar dat klopt ook wel voor de prijs. Nu nog even uitzoeken wat ik er allemaal mee kan, maar voor beginners of vakantie fotos is het een prima camera!
Ik vind de menu stijl er ook erg leuk uit zien!

HdM 11-06-2009
Geschreven voor: Samsung ES15 wit

Aardig toestel, voelt wat goedkoop aan, maar is dat ook. Het scherm is niet zo goed, de foto's wel. Ik vind de AA batterijen een groot voordeel. Het toestel kan ook lang toe met deze batterijen. Volgens mij is dit toestel hetzelfde als de ES55, alleen zit hier niets extra's zoals een oplader voor de batterijen bij.